CÉGINFÓ

A webáruház tulajdonosa és üzemeltetője: The Best Fishing Kft.
Jogtulajdonos: The Best Fishing Kft.
Adószám: 14230815-2-43
Bankszámlaszám: 10702277-68356260-51100005
Cím: 1194 Budapest, Pozsony u. 56
Központi raktár címe: H-2220 Vecsés, Lőrinci út 61. "A"ép. (Europolis Park)
Webáruház címe: www.bestfishing.hu
Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-65112/2013

 

Telefon: +36209447011
E-mail: bestfishing@bestfishing.hu
Nyitva: Hétfő – Péntek 8-18h-ig

VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

FIGYELEM!
Tisztelt Vásárlóink! A webáruház adatainak feltöltésekor keletkező esetleges adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük, egyúttal jelezzük, hogy a webáruházban szereplő árak és leírások valamint termékfotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek. Megértésüket és az esetleges hibákra vonatkozó észrevételeiket ezúton is köszönjük.

Vásárlás a Best Fishing webáruházban:

Ha a kiválasztott terméket szeretné megvásárolni, a "Kosárba rakom" gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. A termék mennyiségét is tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Az alapértelmezésben minden alkalommal 1 db-ot ajánlunk fel. A következő ablakban, Ön eldöntheti, hogy további termékeket választ, vagy véglegesíti a megrendelését.

Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, kérjük jelentkezzen be felhasználó nevével és jelszavával. Amennyiben nincs még regisztrálva rendszerünkben, kérjük töltse ki a regisztrációs adatlapunkat. Ellenőrizze le a szállítási címet, a tovább gombra kattintva válassza ki a szállítási módot. A tovább gomb segítségével kiválaszthatja a fizetési módot. Itt hívnák fel a figyelmet arra, hogy banki átutalás kiválasztásával egyedi kedvezményben részesülhet a szállítási költségből (részletek a szállítási feltételek menüben). A legutolsó oldalon a rendelés feladása ablakban véglegesítheti a megrendelést, munkatársunknak üzenhet a szállítással és rendelésével kapcsolatban.
A megrendelés véglegesítésekor email-en küldünk Önnek egy visszaigazolást vásárlási szándékáról és hétköznapokon hétfőtől péntekig 48 órán belül a BEST FISHING áruház munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot. Hétvégi valamint munkaszüneti napokon a webáruházunkban feladott megrendelését követő első 2  munkanapon belül azaz hétfőn vagy kedden keresni fogja munkatársunk és egyezteti Önnel a kiválasztott termékeket, kiszállítási címet és időpontot.

A megrendelés

A kosár tartalma böngészés közben bármikor megtekinthető, változtatható, törölhető. Ha törölni kívánjuk a megrendelés bármelyik elemét, akkor a képernyő felső részében található kosár ikonra kattintva a törölni kívánt termék melletti töröl vagy módosít ikonnal lehetséges. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket rendelhet meg. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön mint Megrendelő nem véglegesítette a kosár tartalmát, azaz a megrendelését. Kérjük, regisztrációjakor pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan mobiltelefonszámot adjon meg itt, amelyen a futár 8:00–17:00-ig eléri Önt.
Megrendelését négyféleképpen is leadhatja:
a) A fent leírt módon a www.bestfishing.hu weboldalon keresztül
b) Az rendeles@bestfishing.hu címre küldött e-mail formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban és a termékek cikkszáma, neve és mennyisége.
c) A +36209447011-es telefonszámon munkaidőben Hétfőtől-Péntekig 8-18 óra között munkatársunk felveszi a rendelést. 
 

A rendelés elfogadása

A BEST FSIHING Áruház munkatársa minden kérdéses esetben egyezteti Önnel a megrendelt termékeket, szállítási címet, és segít abban, hogy Ön biztosan jól válasszon. Amennyiben munkatársunkkal véglegesítette a megrendelését rendszerünk kiküld Önnek egy végleges visszaigazolást, amely tartalmazza a megvásárolandó termékek listáját, értékét és a szállítási költséget.
Miután csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja várhatóan kézbesítésre kerül.
A szállítás napján a futár fel fogja hívni (ha a megadott címen nem talál senkit), hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen - hacsak Ön másképp nem rendelkezik - a vevő címe megegyezik a szállítási címmel.

Minimális rendelési tétel

Minimális rendelési tétel bruttó 2.000 Ft.
A megrendelésnek felső határa nincs, de kérjük minden esetben a 100.000 Ft feletti rendeléseket egyeztesse a vevőszolgálatunkkal +36209447011 vagy a rendeles@bestfishing.hu emailben.

A rendeléstől való elállás

Előfordulhat, hogy a webáruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretett volna, ebben az esetben kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, igyekszünk azonnal orvosolni a problémát a törvényes kereteken belül. Fontos, hogy ilyen esetben a terméket ne használja!


A Vásárló a vásárlástól a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási jogát írásban (legegyszerűbben e-mailben) köteles az eladónak bejelenteni. Az elállási jog természetesen érvényes felbontott gyári csomagolású termékekre is, de szigorúan nem érvényes használt termékek esetében!
Elállás esetén kérjük, először vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal rendeles@bestfishing.hu  vagy +36209447011 majd kollégánkkal történő egyeztetés után juttassa vissza a terméket központi raktárunkba. A hatályos törvények értelmében, elállás vagy garanciális ügyintézés esetén az áru boltba történő visszajuttatása minden esetben a vevő feladata és költsége, ezért kérjük, hogy ne küldje csomagját utánvéttel,  mert azt nem áll módunkban átvenni. A hozzánk visszaküldött csomagot beérkezését követően kollégáink videó felvétel készítése közben felbontják, megvizsgálják, majd amennyiben a termék valóban nem használt, akkor a cserecsomagot illetve igény szerint a vételárat saját költségünkön átutaljuk.

Csak olyan visszaküldött árut tudunk visszavenni, melynek nem sérült, újra eladható és a  csomagolása is kifogásolhatatlan állapotban van.

Amennyiben szeretne egy másik terméket rendelni és csomagcserét kér, erre van lehetőség áruházunkban a csomagcsere szállítási díja bruttó 2.200 Ft.

Fizetés

A Best Fishing webáruházban történő vásárlás során jelenleg kétféle fizetési mód közül választhat: a banki előre utalás és a futárnak történő utánvétes fizetés.
A banki előre utaláshoz minden esetben szükséges a kollégánkkal történő egyeztetés, ezért kérjük, hogy várja meg, amíg visszaigazoljuk, hogy a megrendelt termékei valóban rendelkezésre állnak. 

SZAVATOSSÁG, GARANCIA

Szavatosság

Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Best Fishing Áruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Best Fishing Áruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

Jótállás

A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük őrizze meg a szavatossági - garanciális idő végéig.

Jótállási igény esetén a vevő kérheti:

a) elsősorban - választása szerint - kijavítását vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Best Fishing áruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Best Fishing áruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)

A rendeletek teljes szövege itt olvasható:
- 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött Szerződésekről - 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
- 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
- Ptk. a hibás teljesítésről

- 45/2014 kormányrendelet

Garanciális javítások szervize

Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a központi raktárunkba: The Best Fishing Kft. (H-2220 Vecsés, Lőrinci út 61. "A"ép. (Europolis Park). Áruházba a vásárlást igazoló számlával együtt ().  Fontos tudni,  hogy a törvényi szabályozás értelmében a vevőtől a boltig terjedő áru-visszaszállítás költsége a vevőt terheli. Ennek megfelelően utánvétes csomagot nem veszünk át! Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a szakszerviznek általában szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék garanciális hibája megállapítást nyer és javítható, akkor a Best Fishing Áruház partner-szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, akkor az Önnel történő újabb egyeztetés után újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy megint csak az Önnel történő egyeztetés után egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette.

A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért (pl. botspicc kézzel hajlítása, orsó elejtése, stb.) a Vásárló teljes körű felelősséggel tartozik.

Az alábbi sérülésekre semmilyen garanciát nem vállalunk:

  • feeder spiccek használat közbeni, vagy más okból történő törése
  • bármilyen gyűrűs horgászbot spicctagjának utolsó két gyűrűje közti törése
  • orsók talpának törése vagy görbülése  

Természetesen, ha a fenti problémák bármelyike már a csomag átvételekor fennáll, akkor készséggel állunk rendelkezésre.
 

2017. január 1-től megszűnt a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság; a fogyasztók a lakóhelyük szerinti járási hivatalokhoz (összesen 197 hivatal) fordulhatnak fogyasztóvédelmi bejelentéseikkel, másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el ügyükben, országos hatáskörrel.

Megyei békéltető testületek KLIKK IDE

 

SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

A termékek szállítási módja

A Best Fishing webáruház csomagjait a GLS Hungary Kft. kézbesíti kedves vásárlóinknak.
A GLS Hungary Kft. csomaglogisztikára specializálódott ügyfélközpontú cég, amely kiegyensúlyozott, magas színvonalú szolgáltatásai révén a megbízói elvárásoknak megfelelően juttatja el a küldeményeket rendeltetési helyükre.
A megrendelt terméket, vagy termékeket, minden esetben a Best Fishing Kft. által megbízott központi raktár ECO LOG Kft vagy a Best Fishing Kft. munkatársa csomagolja, ezzel is csökkentve a szállításból adódó sérüléseket, problémákat, így a rendeltetésszerű szállítás alapján a megrendelt termék garantáltan sérülésmentesen kerül az Ön kezébe. A GLS Hungary Kft. vállalja, hogy a csomagot a feladást követő munkanapon, és munkaidőben kézbesíti. A futár, ha nem találja Önt, értesítést hagy az Ön részére, ezen szerepel a GLS Hungary Kft. központi ügyfélszolgálati telefonszáma is.

Hibás vagy sérült termék szállítása után 24 óráig fogadunk el reklamációt. A reklamációját jelezze emailben. Kérjüke ezt a jegyzőkönyvet használja mindenesetben: Jegyző könyv

A megrendelése feladása után mindenesetben emailben értesítjük a megrendelés időpontjáról.

A csomag pontos érkezéséről a GLS ügyfélszolgálatánál tud érdeklődni tel: +36 1 802 0265- hivatkozzon a csomagszámára. Csomagját interneten is nyomon tudja követni: https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes